უბრალოდ მინდა…

მინდა ვიყო სოფელში და  ნოემბერი მზით და ასეთი პატარა ჩიტუნიათი მითენებდეს შემოდგომის ბოლო თვის პირველ დილას
მინდა ვიყო სოფელში და ნოემბერი მზით და ასეთი პატარა ჩიტუნიათი მითენებდეს შემოდგომის ბოლო თვის პირველ დილას…

ამ დილას ცხელი თავზე ქაფიანი არც ისე მაგარი ყავით ვიწყებდე ჩემს სიყვარულთან ერთად...

ამ დილას ცხელი თავზე ქაფიანი არც ისე მაგარი ყავით ვიწყებდე ჩემს სიყვარულთან ერთად…

გვერდით ოთახში ჩემი გოგო მეცადინეობდეს ფორტეპიანოზე და მინდა სულ ისე უყვარდეს დაკვრა როგორც ახლა...

გვერდით ოთახში ჩემი გოგო მეცადინეობდეს ფორტეპიანოზე და მინდა სულ ისე უყვარდეს დაკვრა როგორც ახლა…

სამზარეულო მინდა ნათელი და ასეთი კუბოკრული მაგიდის საფარები მინდა ფერებში... სოფლის გემრიელი ვაშლები მინდა ხიდან იმ წამს ჩამოკრეფილი...

სამზარეულო მინდა ნათელი და ასეთი კუბოკრული მაგიდის საფარები მინდა ფერებში… სოფლის გემრიელი ვაშლები მინდა ხიდან იმ წამს ჩამოკრეფილი…

ეზოში ყვავილები მინდა იყოს, ისეთი ფერადი და საყვარლები ბებოს რომ ჰქონდა თავის ეზოში წლების წინ... ყოველ შემოდგომაზე რომ აჭრელდებოდა მისი ეზო, ფუტკრები რომ დაბზუოდა ბაღს და მას რომ თვალები უციმციმებდა ისე მინდა.. ზოგი ადამიანი ესთეტად იბადება მჯერა...

ეზოში ყვავილები მინდა იყოს, ისეთი ფერადი და საყვარლები ბებოს რომ ჰქონდა თავის ეზოში წლების წინ… ყოველ შემოდგომაზე რომ აჭრელდებოდა მისი ეზო, ფუტკრები რომ დაბზუოდა ბაღს და მას რომ თვალები უციმციმებდა ისე მინდა.. ზოგი ადამიანი ესთეტად იბადება მჯერა…

მინდა ზამთრსთვის ვამზადებდე–ხოლმე ნაირნაირ ჯემებს, ლამაზ ქილებში ვათავსებდე და შემოდგომისპირზე, ახალ დაწყებულ ზამთარში ნელ–ნელა ვაგემოვნებდე ჩემს ოჯახთან ერთად...

მინდა ზამთრისთვის ვამზადებდე–ხოლმე ნაირნაირ ჯემებს, ლამაზ ქილებში ვათავსებდე და შემოდგომისპირზე, ახალ დაწყებულ ზამთარში ნელ–ნელა ვაგემოვნებდე ჩემს ოჯახთან ერთად…

კიდევ ასეთი ველო მინდა... სანამ ჩემი გოგო სკოლაში იქნებოდა მე ამ ველოთი საყიდლებზე დავდიოდე და ატას სასუსნავს თუ გულის მაამებელს ვახვედრებდე..

კიდევ ასეთი ველო მინდა… სანამ ჩემი გოგო სკოლაში იქნებოდა მე ამ ველოთი საყიდლებზე დავდიოდე და ათას სასუსნავს თუ გულის მაამებელს ვახვედრებდე..

საღამოობით წიგნებს ვკითხულობდე... ვიცინოდე, ვტიროდე, მიხაროდეს, მწყინდეს...

საღამოობით წიგნებს ვკითხულობდე… ვიცინოდე, ვტიროდე, მიხაროდეს, მწყინდეს…

სიყვარულით თქვენი მეოცნებე კუში :)

კიდევ ბევრი რამე მინდა, მაგრამ…   სიყვარულით თქვენი მეოცნებე კუში 🙂

4 thoughts on “უბრალოდ მინდა…

კომენტარის დატოვება

