გამარჯობათ, მე ცოტათი ვერა ვარ!!!

არ ვიცი რატომ მოვედი ამ ბლოგ–სამყაროში, რისთვის მოვედი, ვის ვაინტერესებ ან საერთოდ რატომ ვწერ ამ პოსტს… (როგორ მეუცნაურება ეს სიტყვები) ისე უბრალოდ მომინდა და მოვედი…

Image

არ ვიცი რას დავწერ, რით დავიწყებ, მიუხედავად იმისა რომ ათასი რამის დაწერა მსურს….ვიცი ეს ყველაფერი ძალიან ძალიან ბანალურად ჟღერს მაგრამ არა უშავს, დარწმუნებული ვარ უარესებიც აგიტანია ჩემო მკითხველო…

მინდა ვწერო ნამცხვრებზე, ლიმონიან ჩაიზე, ყავაზე, ცოტაც ჩემს ჯერ კიდევ არეულ ცხოვრებაზე და ემოციებზე….და რა ვიცი თუკი რამე  არსებობს ამ ტიალ დედამიწაზე და ჩემი თვალები და გონება  ოდნავ მაინც მისწვდება იმაზე…..

ცოდვა გამხელილი სჯობს და პირველ რიგში საკუთარი ღიად გაუმხელელი გრძნობების და ფიქრების გამო მინდა ვწერო….ვინც ოდნავ მაინც გაიზიარებს ამ ჩემს გაუმხელელ ნაფიქრალს იცოდეთ მე სულ გელით.

6 thoughts on “გამარჯობათ, მე ცოტათი ვერა ვარ!!!

    • kushichka ამბობს:

      გაიხარეეე ❤ მაგრამ ამით ყველაზე უფრო მე გამახარებ… 🙂 ჯერ ახალი ვარ და აქ არაფერი არ ვიცი კარგად… უბრალოდ წერა მინდოდა ძალიან…შენი და მოლის პოსტები ლამის ზეპირად ვიცი… 🙂 წარმატებები….დილა გამილამაზე 🙂

      Like

      • tami ამბობს:

        შენ კიდევ მე, მიხარია თუ კითხულობ და მოგწონს, მე მოომეწონა შენი პოსტები რიდერში ჩაგამატე და შემოგივლი ხოლმე, წერასთან ერთად კარგი ისტორიების კითხვაც მიყვარს და კარგ ბლოგებზე ძრომიალიც.

        Like

კომენტარის დატოვება

